40 min i więcej

40 min i więcej

Dłuższe lekcje oznaczają jeszcze więcej przyjemności dla brzucha, pleców, nóg i pośladków. Jeszcze więcej przeciągania, wydłużania i spokojnych oddechów, które pomogą Ci rozwijać się ruchowo, ale też zwolnić i skupić na tu i teraz

Subscribe Share
40 min i więcej
  • Pilates flow – Iga Majewska

    Płynna lekcja kompleksowo wzmacniająca całe ciało. Prowadzi: Iga Majewska

  • BASI Pilates flow – Ola Mazur

    Wzmacniające flow według szkoły BASI Pilates, prowadzone przez ich master trenerkę Olę Mazur.

  • Wzmacnianie ze ściereczką i krzesłem – Beata Nawrot

    Energetyczny pilates, który łączy mocną pracę centrum ze... ślizganiem! Wasze nogi i pośladki będą wdzięczne za ten zestaw ćwiczeń. Prowadzi: Beata Nawrot

  • Pilates klasyczny + kij – Weronika Ratkowska

    Wymagające i wzmacniające – ćwiczenia z klasycznego pilatesu na poziomie dla zaawansowanych z wykorzystaniem kija. Prowadzi: Weronika Ratkowska

  • Mocne plecy i barki – Ola Mazur

    Lekcja wzmacniająca górne partie ciała, głównie barki i plecy. Skupimy się na mobilności, przyjemności i sile. Prowadzi: Ola Mazur

  • Wzmacnianie z magic circle – Iga Majewska

    50 minut pracy całego ciała przy wykorzystaniu magic circle. Prowadzi: Iga Majewska

  • Pilates z krzesłem – Anna Tytus

    Łagodne falowanie i przyjemne wzmacnianie z wykorzystaniem krzesła. Prowadzi: Anna Tytus

  • Basic z wyzwaniami – Stefania Chiarelli

    Zapraszamy na przyjemną lekcję pilatesu dla wszystkich części ciała. Prowadzi: Stefania Chiarelli

  • Lekcja 5 – kompleksowe wzmacnianie – Iga Majewska

    Cieplej, gorąco, ale nadal nie parzy. I tak docieramy do lekcji 5, zamykającej tzw. prepilates, ostatniej przed wprowadzeniem pełnego repertuaru ćwiczeń pilates matwork basic. To lekcja dla całego ciała, która wzmacnia i rozciąga jednocześnie. Pamiętaj, że każdy ruch się liczy i zawsze możesz wró...

  • Lekcja 4 – pilates dla brzucha i pleców – Iga Majewska

    Ciepło, cieplej… Na tym etapie możemy pozwolić sobie na więcej, wyprostować nogi, rozciągnąć boki, zrobić więcej ćwiczeń na brzuch i przyjemnie rozruszać plecy w każdym kierunku. Wybierz tę lekcję, jeśli szukasz kompleksowego treningu całego ciała bez wstawania z maty.
    Prowadzi: Iga Majewska

  • Lekcja 3 – uważność i detale – Iga Majewska

    Robi się coraz poważniej. Kolejna lekcja, w której rozwijamy ćwiczenia pilatesowe o nieco trudniejsze wersje, ale nadal bez szalonych zakresów i strużek potu – mięciutko i miło. Wskakuj na matę, żeby poczuć pracę całego ciała i poczuć się lepiej!
    Prowadzi: Iga Majewska

  • Lekcja 2 – brzuch, plecy, pośladki – Iga Majewska

    Idziemy dalej! Podobne ćwiczenia co w lekcji 1, ale w innych wariacjach z nieco większymi wyzwaniami i przyjemnościami dla mięśni brzucha, pleców i pośladków. Znasz pilates, ale nie masz dziś ochoty na intensywny trening z pełnymi zakresami ruchu? Każdy ma takie dni! Prostsze lekcje z kursu możes...

  • Lekcja 1 – podstawy – Iga Majewska

    Zacznijmy od początku. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z pilatesem, przejdź przez tę pełną lekcję, gdzie od podstaw dowiesz się jak ustawiać się w poszczególnych ćwiczeniach. Nie dostaniesz tu dużych wyzwań, ale poczujesz, że ciało popracowało. Z łagodnością i w granicach komfortu. Zawsze.
    Prowa...